Vizyoncu.com

Online film izleme sitesi

  • Dizi

    Walking Dead

alacakaranlık izle

Twilight
Vizyoncu.com upload

Imdb: 6.1
Tür : Gerilim / Romantik / Aksiyon
Gösterim Tarihi : 16 Ocak 2009
Yönetmen : Catherine Hardwicke
Senaryo : Melissa Rosenberg , Stephenie Meyer (Kitap)
Görüntü Yönetmeni : Elliot Davis
Yapım : 2008, ABD
Oyuncular:Kristen Stewart (Isabella Swan) , Robert Pattinson (Edward Cullen) , Taylor Lautner (Jacob Black) , Michael Welch (Mike Newton) , Nikki Reed (Rosalie Hale) , Cam Gigandet (James) , Justin Chon (Eric Yorkie)

Konu: Annesiyle birlikte Phoenix’te yaşayan Isabelle “Bella” Swan, annesinin başka bir adamla evlenmesi üzerine babasının yanına Washington’ın Fork kasabasına taşınır. Edward ise, küçük kasabasında yıllardan beri ailesiyle yaşayan bir vampirdir. Uzun süre vampir kimliklerini saklamış olan aile, insan kanı içmeden, insanlara zarar vermeden sakin bir hayat sürmektedirler.

Yeni başladığı okulunda tanıştığı Edward’a aşık olan Bella, bir süre sonra Edward’ın vampir olduğunu öğrenmesine rağmen ondan vazgeçemez. İkili arasında tehlikeli ve tutkulu bir ilişki başlar. Çok geçmeden ortaya çıkan Cullens Ailesi’nin düşmanları Edward’ın zayıf noktasına saldıracaktır, yani Bella’ya..

Vampir klişelerinden arındırılmış bir hikaye sunan Stephenie Meyer’ın dünya çapında çok satmış romanı Twilight serisinin ilk kitabından uyarlanan film, hayranları tarafından merakla bekleniyor. Filmin başarısına göre, serinin ikinci ve üçüncü kitapları New Moon ve Eclipse de beyazperdeye aktarılacak. Stephenie Meyer ise şu sıralar 4. Kitabı yazmakla meşguldur…

{{reklam}}

ALTERNATİF 1: Movshare'da izle

Açılmıyorsa Kendi Sayfasında izlemek için tıklayın…

ALTERNATİF 2: Mystream.to'da izle

FİLM’i Mystream.to Sitesinden İZLEMEK İÇİN TIKLAYIN.

Filmi izlemek için:
İzleme linkini tıkladığınızda açılan sayfada, oynatıcının üzerinde yazana bakmayın.
Oynatıcının altındaki ” PLAY (►) ” butonuna basarsanız film başlar.
vizyoncu

ALTERNATİF 3: Videoweed'de izle


Warning: file_get_contents() [function.file-get-contents]: http:// wrapper is disabled in the server configuration by allow_url_fopen=0 in /home/content/53/12019653/html/wp-content/themes/scarlett2/single.php on line 44

Warning: file_get_contents(http://sineizle.net/files/BestLink.php?do=2&caller=vizyoncu&words=twilight2008) [function.file-get-contents]: failed to open stream: no suitable wrapper could be found in /home/content/53/12019653/html/wp-content/themes/scarlett2/single.php on line 44

Lütfen Aşağıdaki Film İzleme Seçeneklerine Oy Verin.

 Filmi izlemek için aşağıdaki seçeneklerden birine basıp açılan linke tıklayın. Bu ne demek?

Yükleniyor, Lütfen Bekleyin...

Lütfen Filmleri İzledikten Sonra Yorumlarınızı Yazın.

Alacakaranlık için 169 Yorum

  1. deniz

    bugün eclipse gittim süperdi herkese tavsiye edderim

  2. anyela

    bende gittim çok güzeldi

  3. senanaz genç

    muhteşem bir filim 100 kere izlesem bile asla bıkmam

  4. Anonim

    kaç yerde aradım böylesini bulmadım yapanların eline sağlık süper olmuşşş

  5. Anonim

    çok saol

  6. Anonim

    he yah bizdede kapanıyor nedeni ne olabilir ki :(

  7. eylem

    yaşanılmamış ve yasanması mumkun olamayacak bir aşk..ama etkıleyıcı..

    • eslem

      bence vampir siye birşey vardır.ben buna inanıyorum ve bu sayede yaşama gücümü artırıyorum.

      • Anonim

        hayal gücün çok kuvvetli biraz gerçkçi olalm ltfen :))

      • BayanCullen

        Oh oh maşallah baya genişmiş hayal gücün…Heralde sen boynuzlu at besliyorsundur ?

      • irem

        senin hayal gücün fazla gelismiş

      • Buke'tr-Cullen

        Hayal güzeldirde bu kadarıda fazla hani :D :D Tamam inan bir sey dmeiyorum ama Yasa gücümü arttırıyorum derken bir gün vampir olabilecgini düsünmüyorsundur umarım :D :D :D

  8. Zynp

    bencede harika bir fiLm teşekkür ediyorum :)

  9. sda

    arkadaşlar bağzılarınızda izlenmiyorsa sizden kaynaklanıyordur çünkü ben hepsini izleyebiliyorum

    • sda

      arkadaşlar şafak vakti vizyona girmiş

      • Anonim

        öle bişey yok 18 kasımda vizyona girio

      • sms

        dogru 18 kasim da vizyona giriyormus

  10. sevda

    kitabı daha iyi

    • CullenDelisi

      Bencede bütün seriyi okudum kitaplar dahada iyi :)

      • Buke'tr-Cullen

        Evet her seyin kitabı daha iyi tüm okudugum kitapların neredeyse filmlerini izledim ama kitaptan okumak daha mükemmel benim aklım sunu almıyor 500 sayfalık bir kitap 1 – 2 saattlik filme nasıl sığdırılır . Cogunlukla ayrıntılar atlanarak sıgdırılıyor ve ben ayrıntılara önem veriyorum :)) O yüzden okumak daha güzel :)

  11. şwl

    bnce tüm filmler altyazılı izlenmeli daha güzel oluyo daha etkileyici . bu arada flm çk gzl tüm serinin kitaplarnı okudum en güzeli şafak vkti şmdide onu bkliyorm …

    • begm

      bence altyazılı izlemek daha güzel dublajları çok saçma seslendiriyorlar

  12. Anonim

    perfect,nice,very.beautifull…

  13. esin

    film muhteşem.ama çok yavaş yükleniyo.

  14. canan

    Bence bu filim muhteşem umarım her gün çıkar fox ta çıkarsa çok mutlu olurum.

  15. sandra

    bence çok kötü bir film. çünkü ayıp ayıp sahneler var. tabi siz buna güzel derseniz o sizin terbiyesizliğiniz.

    • yaa, tabi

      Bundan daah terbiyesiz filmler var, hem burda filmin asıl noktası kavuşamayan aşıklar ve vampir hikayesi… Liseyi nasıl geçtin sen, ya da ilkokul mezunu musun?

    • Anonim

      ayıp ayıp sahneler mi? öpüşme sahnelerini kastediyosun heralde ve buna ayıp demek de biraz sacma olmuyo mu sence yani hic 18+ film izlemedin heralde ve 18 yasında geldigini de dusunmuyorum zaten. daha kucuk bi cocuksanda bu film sana gore degil izleme

    • yağmur

      terbiyesiz sahne mi eminim sen alasını yopıyorsundur sen filmi izle sonrada çamur at senin zeka yaşın kaç ?

      • CullenDelisi

        Bu arada zeka yaşı olması için önce zeka lasım arkadaşta oda yok :)

    • CullenDelisi

      Manyakmısın sen ? Bi kere filmin neresinde terbiyesizlik var ? Gerzek arkadaşım,Top 5 deki en terbiyeli film bu Saf!

  16. sevimli kız

    cookkk güzel bi film bence :D

  17. sevimli kız

    edward sana bayılyorum <3 <3 <3

  18. hava

    bence mükemmel.bunun kadar etkileyici ve güzel bir film izlememiştim.yazarına çok teşekkür ederim.

    • ...............

      Stephanie Meyer (ismi yanlış yazmış olabirilirim)

  19. ayse k

    mutis

  20. nur.

    bence gayet güzel bir film :)
    rob ve kris gerçekten yakışıyorlar.Film cok etkileyici.midnight sun kitabını ve şafak vaktinin vizyona girmesini dört gözle bekliyorum (:
    sandra’cım madem ayıpsa izleme seni zorlayan olduğunu dşünmüyorum zaten ;)

  21. ...

    bu filmin altyazılısını arıyordum. eklediğiniz için teşekkürler. cok saolun :)

  22. CullenDelisi

    Allahım ayıp sahneler mi?Manyakmısın sen kardeşim,top 5 deki filmlerden en terbiyelisi bu.Bu arada yağmurcum zeka yaşının olması için önce zeka olmassı lazım arkadaşta oda yok :D

  23. bse

    bu ne yaa dakikada bir tıkanıp duruyor

    • CullenDelisi

      Durdurup dolmasını bekle o zmn takılmıyo

  24. mzgn

    bence çok etkileyici insan izlediği zaman kendinden geçiyor sanki filmin içindesin gibi birşey büyük bir tutkuydu izlemek
    robert ve kristen birbirlerine çok yakışıyorlar
    bence gayet güzel
    şafak vaktini sabırsızlıkla bekliyorummm…. :)

  25. gerçek vampir

    asıl gerçek vampir benim. ve seni cezalandıracağım bu sırrı herkese söyledin artık bir ölümlüsün.

    • ecem

      ne vampiri yaw hayatta en istediğim şeydir vampirsen göster bakalım gücünü

    • Anonim

      hiçte bile en güzel film alacakaranlık

  26. pelin

    sen vampirsin ölemi? ya kafayı vampirlerle bozmuşsundur yada gerçekten ölsindir. hem forks ta yaşıyorsan nası türkçe biliyorsun?

  27. alice grenee

    bn de br vmpir olmk istedm ve araştırmalarımda vmpir olabilrm ve bunu dnedm bnu ben yazmıyorm türkiyedeyim türk arkadşm bnm ve kndi dlni bliyr bn bir vampir gbiym güneşte parlıyorum ve düşünceleri okuyrm brinin yanındykn vmpir gbi davranyorm nednini bilmiyormm….

  28. pelin

    vampirsin ve açıklıyorsun… hem türkçeyi nereden biliyorsun?

  29. eda

    ya armondia sen vampirsen gel ankaraya beni dönüştür alacakaranlıkla kafayı bozmuşsun vampir olsaydın şimdiye neler olmuştu kimbilir hem sen vampir değilsin hastasın cv17 virisü nasıl olduysa senin vücuduna girmiş ve bunun panzehiri kaç yıl önce çıktı

  30. eda

    kasabanı yesinler ufak beyinmiş ha küçükken vampir dişlikkler vardı. :)

  31. eda

    bak armondia vampirler hızlıdır değilmi hızlılar o zamn sen ankaraya hızlıca gelebilrsin e diyelimki geldin sen ankara terminalinde bekle ben o zmn oraya gelirim sonra beni vampire dönüştürürsün ma bence bunlar çok saçma vampir olduğunu kanıtla neden kanıtlıycak deyilim diyosun çünkü böyle birşey yook

  32. gerçekçi*

    bence siz hepiniz kafayı yemişsiniz. biri çıkıyo ” ben vampirim” bilmem ne diyo, sonra başka biri çıkıp ayrı saçmalıyo. NE VAMPİRİ, NE ÖLÜMSÜZLÜĞÜ. BUNLARIN HEPSİ SAÇMALIK. BU FİLMİN TÜRÜ FANTASTİK! Gerçek hayatta ne vampir vardır, ne kurtadam, ne hayaletler, ne de başka şey.! ANLADINIZ MI??

  33. eda

    bencede saçmalık ya valla bunu okudukça gülüyorum ha gülmekten karnım ağrıdı

  34. eda

    güneşe krem sürüp bende çıkarım ozaman bende parlarım :)

  35. ege

    unutun

  36. Anonim

    Helal Ege!

  37. ege

    sağol

  38. harun

    anmondia gibi bende forksda yaşıyorum ama türküm alacakaranlık da çekim yapılan eve gittim orda yönetmen vardı. konuştuk hatta 1. bölüm bellaya araba çarparken edword onu kurtarmak için ilk seferde üstüne düşmüş orda çekiçe benzeyen sert bir cisim varmış arabayı o çökertmiş aslın da onu edword çökertmiş gibi sanmayın böyle salak şeylere kanmayın biri çıkıyo ben vampirim diyo sonradan ortalığı karıştırıyo çok saçma.

  39. wolumex

    yuh ya biraz dini kitap oku da din üzerinden doğrucu siyaset yapmayı öğren!!!!

  40. selin

    ya arkadaşlar dinine inanana böyle şeylere inanmaz vampir yok saçmalık edaya haruna egeye gerçekçiye ve tüm doğru söyliyenlere hak veriyorum ama sakın ölü tavşan kanı içmeyin çünkü bu yalan !!!!!!!

  41. aybke

    canım bnce sen bi pskoloğa qörün qerçkten cddi derecede problemlerin war ne diim allh yardm etsn. sen kendni zeki sanıyosun ama burdaki insanlar sndn dha zeki. he ayrıca wampir die bşy yok canım bunlar kurgu :)

  42. eylül

    düdük değil sura üflenecek. ve bunu üfleyecek olan da cebrail değil israfil. cebrail vahiy meleği.

  43. jLo ..

    Of sormyn bnde periyim böyLe gökyzne fLn ckp dünyayı izLyrm Allhm zekan varsa düzgn kulansana abi ya vamprms . yok ebem . :D

  44. okyay

    sen ne ictin yaa ne ictigini tane tane yazarmisin nasil bir kafa bu yaa wampir saniyon kendini :))) bende kullanacam onu :))))

  45. Hande

    ya arkadaşlar dümen atmanın ne sırası ne yeri filmi düzgünce izleyin yok judgment soyundan geliyomuş 2011 yılındayız kımı kandırıyosun eline ne geçiyo anlamıyorum dürüst olmanda YARAR var !

  46. Hande

    öyle mi :)) gel o zaman ben bella’n olayım sende Edward’ım oluver :)) Hadi

  47. Armondia Judgment

    Selam.Beni tanımış olmanızı umarım.Elbette ki beyinsizsiniz.Memleketi Forks olan bir vampirim ben ve neden Türkçe bilemeyecekmişim?Hasta olduğumu düşünüyorsanız da yanılıyorsunuz.Çünkü ben hasta değil lanetliyim…

    • Hande

      hakaret etme bize derim ben de :)

    • Anadolum

      Ahahahahha… Vampirmiş ^^ ne güldüm ya. Abla be beni dönüştürüversen? Diğer arkadaş gibi ayağıma gelme ben sana gelirim (:
      Reklam kokan hareketler bunlar Armondia..

  48. Hande

    Yalnız ben bu edward’a her geçen gün daha da bağlanıyorum!!! Ah ah !
    Beni de bul ya :( Iloveyou forever

  49. Anonim

    u567547uoı76698768trkvgövbigihşlbhhbhnjjkhgşlgşnhnökbönmmmnmömmh

  50. büsra

    hadi be!vampir diye bişey yok aptallar…Allah sizlere akıl versin…efsane sadece göster o zaman vampirmiş gerizekalı….peh

  51. büsra

    ona bakılırsa bende kurt adamım dolunayda dönüşüyorum….git basımdan aptal vampirmis yesinler…

    • Anonim

      sen çok aptalsın

    • başak

      gerizekalımsn kızm sen mal sensin lan aptal salk..

    • Anonim

      sena hak veriyorum

  52. büsra

    sensin beyinsiz

  53. wampiella

    ya donuo ama öle donma deil bu ilk başta hiç bişey yok biraz izledikten sonra çizilmiş cd den izler gibi yada bilgisayar donmuş gidi sesi fln geliyo ama hareketleri ….. 3 gündür arıyorum bi tek burda vr ama buda donuyo ..tekrar yükleseniz tr altyazılı tabiki …

    • pucca

      bak seni tanımıyorum ama illa alt yazılı seyretmene gerek yok türkçe de izleyebilirsin ama türkçesimi kısaltıyorlar orginal daha iyi ama sen bilirsin

  54. Hande

    ya saatlerce dolmasını bekledım doldu actım basa dondu ne bıcım bısey bu ya ? Sıte yonetımı gorevınızı yapın!

  55. Defne

    Ha ha ha çok zekisin Stephanie Meyer ilk olarak türk degil sen onunla ayni kasabada olup yabanci isimli olup nasil bu kadar iyi türkçe konusuyosun

  56. hilal

    bence edwıd çok sevecen ama nedense vampir

    • zeynep

      ikide kurt değil iğrenç oluyolar

  57. Robert

    O tarihte neler olduc49funu hatc4b1rlayamc4b1yorum ama sat24 c3bcn saaltik arc59fivinde sabah 6-8 arasc4b1nda Yalc4b1kc3b6y c3a7evresinde cb yada kongestus tipi bulutlarc4b1n olduc49fu ac3a7c4b1kc3a7a farkediliyor.Nasa’nc4b1n sabah tahmini saat 10-11 arasc4b1 gc3b6nderdic49fi resimde ise c4b0stanbul’da tipik yazc4b1n gc3b6rc3bclen hc3bcmilis ve mediocrisler gc3b6zc3bckc3bcyor.Yalc4b1kc3b6y’de de aync4b1 bulutlar biraz daha yoc49fun olarak gc3b6zc3bckc3bcyor.Sonuc3a7 olarak bu olayc4b1n sabahc4b1n erken saatlerinde olduc49fu anlac59fc4b1lc45a8b1yor ancak bu saatte orada o tip bulutlarc4b1n nasc4b1l oluc59ftuc49fu konusunda herhangi bir fikrim yok.Bu fotoc49frafc4b1 da 29 Eylc3bcl 2008 de c3b6c49fle vakitlerinde Bakc4b1rkc3b6y’de c3a7ekmic59ftim

Vizyoncu.com üzerinden Yorum Yaz

  • Facebook'ta Beğen

  • Gelecek Bölümler